Reklamaatio – AutoBike

Joskus voi käydä niin että kaikki ei mennytkään ihan ”putkeen” ja se jos jokin pistää ihan ymmärrettävästi sapettamaan niin asiakasta kuin myös meitä. Asiakakkaana olet meille tärkeä ja haluamme pitää sinut asiakkaana jatkossakin, joten hoidamme mielellämme hommat kuntoon.

Takuun alaiset ajoneuvot

Uusissa ajoneuvoissa on turvanasi aina takuu. Uusien ajoneuvojen takuuprosessi menee yksinkertaisesti niin, että maahantuojan takuuehtojen täyttyessä, korvaa maahantuoja valtuutetulle huoltoliikkeelle työn ja mahdollisen varaosan. Helpoin ja nopein tapa on varata tällöin korjausaika valtuutettuun huoltopisteeseen, eikä erillistä reklamaatiota tarvita. Huoltopisteet löytyy täältä.

Käytetyt ajoneuvot

Käytetyillä ajoneuvoilla ei ole erillistä takuuta, mutta käytetyilläkin ajoneuvoilla on kuluttajalakiin perustuva virhevastuu ja sen vastuunjako myyjän/asiakkaan välillä, joka edelleen määritellään käytetyn ajoneuvon ajettujen kilometrien ja vuosimallin mukaan. Virhevastuun piirissä eivät ole kuluvat osat.

Kuljetusvaurio

Kuljetusvaurion sattuessa sinun tulee osoittaa reklamaatio ajoneuvon toimittaneelle kuljetusyhtiölle. Kaikki kuljetukset ovat vakuutettuja ja kuljetusyhtiön vakuutuksesta korvataan mahdollinen vaurio.

Toimi näin:

  • Täytä oheinen reklamaatiolomake mahdollisimman huolellisesti.
  • Vastaamme reklamaatioihin mahdollisimman pian.
  • Väärinymmärrysten ehkäisemiseksi, käsittelemme ainoastaan kirjallisia reklamaatioita.
  • Odota yhteydenottoamme.

Voit lähettää meille reklamaation alla olevalla lomakkeella. Pakolliset kentät on merkitty lomakkeeseen.

Nimi(Pakollinen)
PP dot KK dot VVVV
Kerro mahdollisimman tarkasti, mitä tapahtui, miten havaitsit vian ja miten toimit sen havaittuasi. Mikäli vaatimuksenanne on korjaus, kerro myös millä paikkakunnalla asut ja/ tai millä paikkakunnalla toivot korjauksen suoritettavan.
Pudota tiedostot tähän tai
Sallitut tiedostotyypit: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 5 MB, Max. tiedostot: 3.
    Vieritä ylös